CUMO povodom svjetskog dana borbe protiv melanoma

Kampanja Crnogorskog udruženja medikalnih
Sanja-Lekic_IG

Crnogorsko udruženje medikalnih onkologa – CUMO realizovalo je kampanju povodom svjetskog dana borbe protiv melanoma pod nazivom „Borba protiv melanoma počinje prevencijom – TI ODLUČUJEŠ!“, uz partnersku podršku farmaceutskih kuća: Hoffmann-La Roche, Novartis i Glosarij CD, odnosno MSD i  komunikacionu podršku agencije Vision Event.

 

Pored kompletnog vizuelnog identiteta kampanje, pripremljeno je i plasirano saopštenje svim relevantnim medijima, kreirani su vizuali za komunikaciju ključnih poruka na društvenim mrežama i snimljeno je više video materijala, a sve u cilju informisanja i upozoravanja javnosti na značaj prevencije, rane detekcije i adekvatne terapije u liječenju melanoma. U saradnji sa predstavnicima CUMO udruženja, kao i predstavnicima farmaceutskih kuća, osmišljen je narativ i ključne poruke, koje su komunicirane na društvenim mrežama Twitter, Facebook i Instagram, sa naloga KCCG-a.

 

Komunikacija je naišla na izuzetno pozitivne reakcije javnosti, što za rezultat ima pozitivno pozicioniranje Crnogorskog udruženja medikalnih onkologa u svijesti javnosti, ojačan brand awareness i prepoznatljivost i pozitivnu konotaciju, koja se vezuje za sve farmaceutske kuće koje su bile akteri kampanje.