Kampanja za prevenciju karcinoma dojke NVO Brini o sebi održana je i 2020. godine pod sloganom „Nama si važna! Brini o sebi.“ pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja Crne Gore i uz partnersku podršku agencije Vision Event koja je kreirala kompletan vizuelni identitet, saopštenja za medije, vizuale i bilborde, kompanije Hoffmann-La Roche, Fonda za zdravstveno osiguranje i privatnih ordinacija širom Crne Gore. Kampanji se pridružio i Crnogorski Telekom, prepoznavši je značajnom, kako za zdravlje svojih zaposlenih, tako i za zdravlje svih žena u Crnoj Gori.
Za potrebe ove kampanje, kreirano je i distribuirano 8 objava za televizije, 2 za štampane medije i 8 za online medije, a ekvivalent vrijednosti oglašavanja tokom cjelokupnog trajanja kampanje dostigao je 19.609,50€.
U okviru kampanje kreiran je i sproveden projekat “The Chair”, sa idejom da kroz fotografije profesionalne fotografkinje Marije Stanković, prijatelji, članovi porodice i bliski saradnici iskažu ljubav, nježnost i pažnju ženi u njihovom životu i daju joj dovoljno razloga za svakodnevnu brigu o sebi.